چرا من هیچی نمیتونم بخورم حالم بد میشه بالا میارم

۴ پاسخ

منم وقتی غذا میخورم گاهی بالا میارم و گاهی هم فقط عق میزنم الان بهتر شدم باز اما خب چاره چیه جز صبوری ،وقتی غذا میخوری بالافاصله پشتش آب نخور ببین تاثیر داره

من تازه یکم دارم رو میارم ب غذا قبلش کلا ی وعده میخوردم
سعی کن بخوری ولی حتی اگر بالا بیاری
من خودم میخوردم بلافاصله بالا میاوردم

اوووو تا ۱۴،۱۵ هفته همینه

دارو بخور وعده غذاییتو بیشتر کن در حد دو سه لقمه هم باشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐥 مامان جوجه کوچولو🐥 هفته نوزدهم بارداری