منم وقتی غذا میخورم گاهی بالا میارم و گاهی هم فقط عق میزنم الان بهتر شدم باز اما خب چاره چیه جز صبوری ،وقتی غذا میخوری بالافاصله پشتش آب نخور ببین تاثیر داره
من تازه یکم دارم رو میارم ب غذا قبلش کلا ی وعده میخوردم
سعی کن بخوری ولی حتی اگر بالا بیاری
من خودم میخوردم بلافاصله بالا میاوردم
اوووو تا ۱۴،۱۵ هفته همینه
دارو بخور وعده غذاییتو بیشتر کن در حد دو سه لقمه هم باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.