چرا من بیشتر شبا حالم بد میشه و بالا میارم؟ کسی دلیلشو میدونه؟🥺

۸ پاسخ

طبیعیه هر کس یه جوریه
برای من ساعت مشخص نداره 24 ساعت حالم بده

منم یکی دو هفته شبا حالم بد میشد
چند هفته هم صبحا
ولی الان خدارو شکر خوبم

شایدبچتم پسر باشه

من شبا سوزش معده دارم صبحا حالت تهوع

برای منم تهوع شب گاهیه به جای صبحگاهی😣

هرکس یجوریه میگن تهوع صبحگاهی ولی اینجوری نیست هرکس یجوره

همه همینجورین منم مثل شما بودم

منم شبا بدتر میشم نمیدونم چرا

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سیزدهم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐥 مامان جوجه کوچولو🐥 هفته نوزدهم بارداری