نه بابا کاری نمیشی من بیشتر از هشت ساعت بودم تو عید کاری نشد
هر یک ساعت باید پیاده شی حتما قدم بزنی یکسره بشینی هم ضرر داره هم شکمت سِفت میشه
اگر لطف خدا شاملم بشه و بهم ی پسر بده مامان هاکان اسمشو میذارم هاکان😍اسمتونو دیدم یادم افتاد چقدر این اسمو دوست دارم
ن استراحت کن چیزی نمیشه
هیچی نمیشه نگران نباش
کلا نشستن زیاد خوب نیست ۸ ساعت واقعا زیاده بیشتر استراحت کن
من از اول بارداری تازه امروز 10 دقیقه نشستم پشت فرمون کلی اذیت شدم چجوری 8 ساعت نشستی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.