امروز ۸ساعت پشت فرمون بودم مشکلی پیش نیاد ؟هفته ۱۳

۷ پاسخ

نه بابا کاری نمیشی من بیشتر از هشت ساعت بودم تو عید کاری نشد

هر یک ساعت باید پیاده شی حتما قدم بزنی یکسره بشینی هم ضرر داره هم شکمت سِفت میشه

اگر لطف خدا شاملم بشه و بهم ی پسر بده مامان هاکان اسمشو میذارم هاکان😍اسمتونو دیدم یادم افتاد چقدر این اسمو دوست دارم

ن استراحت کن چیزی نمیشه

هیچی نمیشه نگران نباش

کلا نشستن زیاد خوب نیست ۸ ساعت واقعا زیاده بیشتر استراحت کن

من از اول بارداری تازه امروز 10 دقیقه نشستم پشت فرمون کلی اذیت شدم چجوری 8 ساعت نشستی

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد