۵ پاسخ

دمای بدنش خوبه که

دمای نرما ل تا ۳۷ ونیم ار اون بالا خطرناک

۳۷نیم به بالا خطر ناکه من دخترم امروز بردم بهداشت ۳۶ بود

این که تب نیست گلم
۳۷به بالا تب و‌خطر ناک

۳۷ به بالا خطر ناکه

سوال های مرتبط

مامان امیر محمد👶🏻🩵 مامان امیر محمد👶🏻🩵 ۷ ماهگی