دختر منم همینه هم شیر خودمو میخوره هم شیرخشک، نفخ و کولیک و رفلاکس و اسهال و بی قراری هم نداره خوابش هم خوبه آرومه، پس فکر کنم طبیعی باشه شاید بخاطر شیرخشکه، روزی دوبار نهایت سه بار در روز داشته باش، وزن دهیش هم خوب بوده
اگرتعدادش توروز زیادباشه یااسهاله یاویروس ولی اگزتعداددفعش معمولی باشه طبیعیه
دختر الان یک ماهه اینطوری شده، سبز و شل، ولی در روز یکبار بعضی موقع ها دو روز یبار، دکتر هم دوبار بردم،هیج دردی هم نداره، شبرخشکشو عوض کردن نشد، قطره دادن، شربت نشد، هر روز دستمال داغ کردن بستم به پهلوهاش فرفی نکرد، گوشاشو با روغن مالیدم فرقی نکرد، خیلیا میگن از شیرخشکه
دکترا میگن طبیعیه ،تو بعضی شهر ها میگن گوش درد باشه مدفوع سبز و شل میشه ، تو بعضی شهر ها هم میگن پهلو هاش سرما بخوره اینطور میشه
انگاری هنوز دلیل علمی براش پیدا نشده😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.