۳ پاسخ

رشدیه

بنظرم بارداری کرایه کن بخاطر شل بودنش بزرگ بودنش زیادم نمیپوشیم ک بعد چندسال پسراازدواج میکنن گرونه ادمم نمتونم هرمجلس یکی بخره والا من بیشتر اوقات کرایه میکنم راحت یبار بپوش قیمتشم مناسبه دوسشم نداشتی خب کرایس😂منطقی تره بنظرم

پاساژ شمس لباساش قشنگن مال رشدیه قشنگه پالادیوم اینا ولی فک کنم گرون بدنااونا مال لاله پارک خوب نیس اجغ وجغه گرونم میدن

سوال های مرتبط

مامان گردو🩷🤰🏻🤱🏻 مامان گردو🩷🤰🏻🤱🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 😍پرنسا و نفس 😍 مامان 😍پرنسا و نفس 😍 ۳ ماهگی
مامان جوجو🩵 مامان جوجو🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دختر قشنگم🥹💕 مامان دختر قشنگم🥹💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری