۱ پاسخ

از منی که توی دوتا پروسه پوشک گرفتم بچه مو و پروسه دومی طولانی تر شد ب تو نصیحت
اولا مطمئن باش آمادگیشو داره
دوما وقتی امروز تصمیم گرفتی پوشک نکنی دیگه نکن کلا با پوشک خدافظی کن اگ یک بار هم پاش کردی اذیت میشی
هر نیم ساعت ببرش دسشویی تا سه روز اول یکم سخته بعد عادی میشه بچه ت هم عادت میکنه
بعد به مرور تایمش هم بیشتر کن فاصله دستشویی بردنت منظورمه هم دستت میاد دخترت چقدی یه بار دسشویی میره

سوال های مرتبط

مامان مامان اراز مامان مامان اراز ۳ سالگی