سزارین
من ۲تا سزارین داشتم عالی بودن
بدون هیچ دردسری
بهترین تجربه های زندگیم
ولی خودم همیشه طبیعی دوست داشتم و حسرتشو میخورم.
مامانم میگه تو نمیدونی طبیعی چجوریه که میگی.
از خداتم باشه، مثل خانوم میری تو اتاق و مثل خانوم میای بیرون
من سزارین رو ترجیح میدم عزیزم
من دوتا اولی طبیعی بود این سری میگم برم سزارین ولی هرکی میبینه میگه اشتباه نکن دوتا طبیعی اوردی الکی شکمتم پاره نکن نمیدونم از جفتشم دیگه میترسم کاش راه دیگه ای بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.