به نظر من بهترین جنس سینک استیل بگیر از گرانیت بهتره
ببین من گرانیتی نداشتم سینک پیانویی داشتم خیلی راضی بودم استیل دارم راضی نیستم همش لک اب میمونه و خش میوفته
اصلا بدرد نمیخوره و گرفتنش بزرگترین اشتباه
برا مادرشوهرم با اینکه ب شدت تمیزه وهمیشه میشستش. لک زرد گرفت. لیوانم از دست من افتاد روش سینک شکست
اگه جنسش بد باشه با یه لیوان چایی رنگش زرد میشه همش بشوریششش
خواهر من داره بد نیست فقط اگه مثلا لیوان از فاصله بیفته توش لیوان میشکنه واینکه مثل سینک استیل نمی تونی برق بندازیش بعد چند سال استفاده حالت چرک مد میشه
دوست من خریده یهو یه بشقاب افتاده شکسته
جنس خیلی خوب باید بگیری چون معمولا خوب نیست بعد یه مدت لک میشه و تغییر رنگ میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.