۳ پاسخ

الان زوده واسه اغوشی ولی با کالسکه میتونی
اغوشی و فک کنم از اخرای سه ماه بشه استفاده کرد

واسه اغوشی زوده اخه

دیگه الان هوا خوبه میشه برد .. تو آغوشی راحته؟ من گرفتم حس میکنم به پای بچه فشار میاد استفاده نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان محمدصالح🩵 مامان محمدصالح🩵 ۵ ماهگی