اینفاکول عالی بی بی کر عالی
برا من گریپ میکسچر خارجی وکولیکز جواب بود
سلام عزیزم دوتا دارو بمن معرفی کردن برا کولیک .من استفاده نکردم میخوای عکسشونو بدم با دکتر مشورت کن بگیر ببین اثر دارن
ببین برای هر بچه ای یک چیزی جوابه من الان یک کمد پررررر از داروهای کولیک دارم که فقط دو روز جواب بودن ولی در نهایت کولیک اید خییییییلی خوب بود و الان ده روزه رنگ آرامش رو میبینم
عزیطم هیچی تاثیری نداره باید صبر کنی بعد ۳یا۴ ماه بهترمیشه کولیکش
پدیا بست عالیههه
من ایزی کول بیبی هم میدم خیلی خوبه
تاثیری نداشت
فعلا اینفاکول و بیبی کولیک باریج میدم من
خیلی خوبه ،و فقط ۵ قطره بده در شبانه روز، شب بدی بهتره
اگه شیر خودتو میدی دمنوش اویشن و نبات چند روز بخور طبع شیرت گرمتر میشه بهتر میشن به مرور
من قطره کولیف دادم سایمتیکون داره از کولیکز بهتر بود قبل از بی قراری نیم سی سی بده من صبح و غروب میدونستم جیغش در میاد قبلش میدادم دیگه ارومتر میموند
میرابل بگیر از داروخانه شکمشون رو دورانی ماساژ بده هم به دفع پی وی کمک میکنه هم رغن هایی که داره جذب میشه واسه کولیکشون خوبه
خیلی خوبه من راضیم
من همه چیز دادم ی سبد پرررر قطره شربت کولیک بود تاثیر نداشت بچها بزرگتر بشن درست میشن البته من از وقتی شیرمو نخورد شیر خشک خورد دلدرد نگرفت اگ شیر خودت میدی رعایت کن
سایمتیکون بده
عاااالی محشره.آب رو آتیش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.