۶ پاسخ

از رو علائمش مثلن قرمزی پوست اسهال استفراغ دلدرد و ...

من تست حساسیت نگرفتم ولی متوجه شدم وقتی فرنی خرما بهش دادم پاهاش چند تا جوش زد دیگه ندادم و خوب شد

من تست نگرفتم خداروشکر موردی نبود

بعد چند روز که فقط اونو خورد اگه حساسیت داشته باشه بدنش دونه قرمز میزنه ،اسهال میشه
دور دهنش قرمز میشه و ...
اگه هیچ تغییری نکنه یعنی حساسیت نداشته

مثلا اسهال میشه جوش میزنه خون تو مدفوعش میزنه

من اصلا تست نگرفتم و خداروشکر هم موردی پیش نیومد براش

سوال های مرتبط

مامان My baby مامان My baby ۴ ماهگی