از رو علائمش مثلن قرمزی پوست اسهال استفراغ دلدرد و ...
من تست حساسیت نگرفتم ولی متوجه شدم وقتی فرنی خرما بهش دادم پاهاش چند تا جوش زد دیگه ندادم و خوب شد
من تست نگرفتم خداروشکر موردی نبود
بعد چند روز که فقط اونو خورد اگه حساسیت داشته باشه بدنش دونه قرمز میزنه ،اسهال میشه
دور دهنش قرمز میشه و ...
اگه هیچ تغییری نکنه یعنی حساسیت نداشته
مثلا اسهال میشه جوش میزنه خون تو مدفوعش میزنه
من اصلا تست نگرفتم و خداروشکر هم موردی پیش نیومد براش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.