تقریبا مثل منه جوابت، اره خوبه، درمورد طول سرویکست دکتر چیزی نگف؟، به من گف بیا واژینال دوهفته دیگه که دقیق بگیرم
واسه همه که هروقت بری جنسیت رو احتمال میده چطور واسه شما نداد
سلام خوبی عزیزم عمادالدین بهت احتمال چی داد جنسیت رو؟
اگه سزارین کنی فندوقت نیمه اولی میشه
فکر کنم جفت خلفی است
خوبه جفت جلو هس فکر کنم
جفتت خلفیه ان تی هم خوبه
آره عزیزم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.