سلام خانما نگاه کنین انتی من خوبه و جفت چیه؟؟

تصویر
۸ پاسخ

تقریبا مثل منه جوابت، اره خوبه، درمورد طول سرویکست دکتر چیزی نگف؟، به من گف بیا واژینال دوهفته دیگه که دقیق بگیرم

واسه همه که هروقت بری جنسیت رو احتمال میده چطور واسه شما نداد

سلام خوبی عزیزم عمادالدین بهت احتمال چی داد جنسیت رو؟

اگه سزارین کنی فندوقت نیمه اولی میشه

فکر کنم جفت خلفی است

خوبه جفت جلو هس فکر کنم

جفتت خلفیه ان تی هم خوبه

آره عزیزم خوبه

سوال های مرتبط

مامان هدیه مامان هدیه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه🩷 مامان معجزه🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخملی  قشنگم مامان دخملی قشنگم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق🌰 مامان فندق🌰 هفته هفدهم بارداری
مامان نخود فرنگی 🫛🩵 مامان نخود فرنگی 🫛🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری