خانما بچه زیاد سکسکه کنه برای چیه؟طوری نیست؟

۵ پاسخ

من شنیدم نشونه رفلاکس پنهان هس.نی نی منم هروقت بعد شیر عاروقشو نزده باشه بزارمش زمین بعد میفته رو سکسکه.پستونک میدم بهش آروم میشه

نه نگران نباش بزار سکسکش تموم شه بعد شیر بده

عه شمازایمان کردی؟
قدمش مبارک باشه🥰

نه نگران نباش عزیزم، بخاطر اینکه معدش داره بزرگ تر میشه و شیر بیشتری میخوره

داره معده بزرگ مکنه خوبه ک

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۱۱ ماهگی
مامان سلین🧑رایان👶 مامان سلین🧑رایان👶 ۱ ماهگی
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان ✨ Dlyako✨ مامان ✨ Dlyako✨ ۷ ماهگی
مامان حامی💙🧸 مامان حامی💙🧸 ۱۲ ماهگی
مامان مَهوا مامان مَهوا ۷ ماهگی
مامان رهام♥️ مامان رهام♥️ ۲ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۲ ماهگی