وا کی گفته😕من دوستم مربی باشگاست دوماه بعد زایمانش برگشت سر کارش
طبیعی هم میگن پارگی شدید و افتادگی مثانه میاره
بشنو و باور نکن
درضمن هیچ کدوم از روش های زایمان بی خطر نیستن این خطرها هم قرار نیست برای همه پیش بیاد
از کسایی که این چیزا رو میگن بهت و استرس میدن دوری کن
نه عزیزم ، فقط ممکن چسبندگی رحم بگیری ، که اونم تو چندمیم سزارین ممکن بگیری ممکن نگیری ، یعنی تعداد بالا سزارین کنی ممکن بگیری
چسبندگی رو من شنیدم. ولی نه چسبندگی معده. کسایی که سزارین میکنن احتمال چسبندگی جای بخیه برای سری بعدی سزارین دارن. هرکی میگه دروغه و براش اتفاق نیفتاده قرار نیست برای کسی دیگه هم اتفاق نیفته. من خودم سزارین دومم. رفتم پیش متخصص اولین حرفی که زد این بود خدا کنه چسبندگی نداشته باشی
مامان من ۴ تا سزارین آورده، عین قرقی میدوعه😂😂😂
جدیا فوتسالیسته و نوک حمله.
خودت درگیر این چیزا نکن
نه غلطه عزیزم من ۱۵ سال پیش یه سزارین انجام دادم ۹ سال پیش هم یدونه سزارین همیشه هم چن ماه بعد از زایمان هام ورزش سنگین trx انجام دادم
فعلا که جاییم پاره پوره نشده😅
نه بابا
۵ سال پیش سزارین کردم ۳ ساله بوکس و بدنسازی کار میکردم خیلی قوی هیچوقت شکم دردم نگرفتم حتی
وا کی گفته اصلا همچین چیزی درست نیست
والا من ۱۷ سال پیش سزارین شدم هیچ کدوم از اینایی که گفتیو نداشتم
واه پناه برخدا😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.