😊😊
اینسری برم اینو میزنم
اين مدل ناخن عيدمه
پول فقط طلا خخخخ ٣٠٠سوت بدی بهتر تا ناخن
ناخن هم فقط عروسی جشن داشته باشیم
من اینو زدم زرشکی
دیروز رفتم ترمیمم 🤭🤭🤭
منم یه هفت میشه اینجوری کردم
اینم برا من
طراحیشو وقت نداشت فقط فرنچ زد برام
ولی رنگش خیلی قشنگه
اینو نزن زرشکی تیره بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.