۸ پاسخ

عزیزم
اولش هیشکی شیر نداره
از طرفی هم باید مک بزنه تا بیاد بهترین راه اینه که من خودم امتحان کردم و جوابه:
شیرخشک درست کن
همینطور که داره مک میزنه سینه رو
با قطره چکون گوشه دهنش بزار
مک بزنه شیر رو بخوره
اینطور هم سیر میشه
هم سینه رو وا نمیزنه
هم شیرت راه میوفته❣️

فقط غذا های آبکی بخور و مایعات فراااوان‌ چایی و آبمیوه رو خیلیی زیاد بخور ۳ روزه اول شیر نمیاد بعد ۳ روز میاد

اینو بخر بخور .مایعاتم زیاد بخور .شیر خشکم حتما بهش بده ۳۰ میل دذست کن کم کم هم از خودت بده هم ۳۰ تا خشک بده تا شیر راه بیفته منم نداشتم هیمنطوری کردم راه افتاد

تصویر

تا سه روز شیر خیلی کمه من که سینه رو میذاشتم دهنش بعد شیر خشکی که درست کرده بودم رو از بغل سینه نگه میداشتم قطره قطره می‌ریخت داخل دهانش هم سیر میشد هم سینمو میک میزد زردی هم نگرفت خدارو شکر

بزار زیر سینت بمکه کم کم خودش شیرت راه میوفته وسعی کن غذاهای آبکی گوشتی و مقوی بخوری شیرت زیاد میشه

تند تند حمام برو با اب گرم ماساژ بده..
بعدم تا سه چهار روز شیر ندارن

ماساژ فراوان زیر دوش آب گرم شیر دوش

بچه رو اصلا گرسنه نگه ندارید شیر خشک بدین بهش. از دکتر سوال کنید ببینید چی پیشنهاد میده. من خودم ببلاک ۱ گرفتم خیلی خوب بود. طفلی نی نی گرسنه نمونه تا شیر شما میاد.

سوال های مرتبط