۱۷ پاسخ

تا سه روز شیر نمیاد بعد از سه روز برو دوش اب گرم بگیر و زیر دوش اب نسبتا داغ نه اونقدر که بسوزی اروم سینه هاتو رو به پایین ماساژ بده از حموم که اومدی بیرون شیر میکنی

مایعات بخور حسابی
ابمیوه
قطره شیر افزا بگیر بخور
شیر دوش دستی بگیر مدام بدوش غده ها تحریک بشن عزیزم
چند روز اول عادیه استرس هم نگیر اصلا

اگر پسر داری انگره شیرتو زیاد می کنه .اگر دختر داری رازیانه

سینتو بده دهن بچه با قطره چکون از گوشه لبش شیر بریز تا هم بمکه و کم کم شیرت راه بیوفته هم عادت نکنه ب شیشه ک بعدا دیگ سینتو نمیگیره

مبارکه گلم 😍

مغزیجات و گندمک و قرص شیر افزا و دلستر خوبه بخوری. سینه ات رو هی بدوش مخصوص برو تو حموم زیر اب گرم یا کیسه اب گرم بزار روسینه ات و ماساژ بده. بچه رو بذار مدام مک بزنه هر دو تا سینه رو ۱ ربع بدار مک بزنه بعد یکم شیر خشک بهش بده تا جون بگیره بتونه بعدا بازم مک بزنه.

سینتو زیر آب گرم ماساژ بده.بذار زیاد مک بزنه از کنار سینت شیر خشک بریز فکر کنه سینه تو شیر داره یا با قطره چکون بهش شیر خشک بده.دمنوش زیره بخور.آب هویج بخور.خامه و شیر و عسل بخور.برنج محلی بخور.شیر برنج.قطره شیر افزا.دمنوش رازیانه

با همون کمه سیر میشه بادوم درختی بخور کپسول شیرافزا هم بگیر بعد از غذا بخور خودمم اینجوری بودم

تاسه روز زیاد شیرنداری

چیزای شیرین بخورید چای شیرین هم بد نیست ولی تو گوگل بزنید بهتون میگن تا یکی دو روز هم بجای شیر اغوزه میاد

سلام عزیزم .کلاس های بارداری به ما میگفتن فقط بزار مک بزنه تا مک بزنه بیشتر شیر میاد تو سینه ت

ابگوشت بخور قرص شیرافزا همش بده مک بزنه شیرتون میاد

سلام باید بدوشید تا شیر بیاد

هرچی بیشتر مک بزنه شیر بیشتر میشه روزای اول کم هست

من شیرخشک دادم روز سوم ب بعد شیر میاد

تا سه روز شیر کمه یا همون آغوزه که بچه با همون سیر میشه

مامای من می گفت شیر خشک و با قطره چکون بده تا شیرت بیاد اگر با شیشه شیر بدی تنبل می شه دیگه سینتو نمی گیره

سوال های مرتبط

مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی