عووو عجله نداشته باش برا من از بیست روز شرو شد ب ریختن تا یک ماه شایدم تا بعد بک ماهم طول کشید
بستگی به بدنت داره
آناناس بخور یا کمپوتش ر و سریع تر خوب میشه
حتما هم همیشه که میری سرویس با آب سرم شستشو بده و با سشوار خشک کن
رو بخیه ها زیاد نشین چون باعث میشه دیر تر خشک بشه
خوب غذا بخور ،غذای مقوی که سریع تر خوب بشی
مال منم 12روز طول کشید تا بخیه های بیرونی ریخت کامل
داخلی ها هم تا 40روز طول کشید
برا من هنوز هچی نیوفتاده🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.