۷ پاسخ

منم فردا نوبت دارم پیش دکتر برا معاینه از وقتی شیاف مغربی میزارم واژنم خیلی تیر میکشه کمرمم درد میگیره امیدوارم باز شده باشه دهانه رحمم

سلام منم همینطور هیچ علائمی ندارم فقط گودی کمرم درد میکنه فردا نوبت دکتر دارم واسه معاینه

منم انقباضی ندارم لگنم و کمر درد دارم و فشار رو کشاله های رانم هست
دکترم بهم گفت شنبه بیام که بستریم کنه به امید خدا برم بره زایمان

من تو ۷ماهگی بیشتر انقباض داشتم
الان نمیدونم‌چرا اصن انقباض ندارم و درد شدیدی ندارم😑

چه جالب من ازالان درددارم هرباری البته من ورزش میکنم فعالیت میکنم پیاده روی میکنم

سلام همدردیم دیگه واقعا نمی‌دونم چکار کنم

منم کاملا خنثی
فردا برم معاینه ببینم اصلا درچ حالیه رحمم😑

سوال های مرتبط