۳ پاسخ

طبیعیه بزرگ تر که میشه خابشم کم میشه دیگه تو طول روز فقط یکی دوبار میخابه

تحمل کن عزیزم چاره ای نداریم😭😭

من که امیدم اینه ۴۰روز به بعد خوب شه

سوال های مرتبط