۳ پاسخ

منم لایک کن ببینم

در دسته ی داروخانه ای ها فولیکوژن و هیرxخوبن ولی باید همیشه مصرف کنی قطع کنی ریزش میگیری اگه میتونی پرریون بگیر عالیه
کروم پلاس b3هم بخور جلوی خوردن شیرینی جاتو میگیره
هفته ای دو سه بار هم امگا ۳ بخور هم نیازه بدنه هم گوارشتو بهتر میکنه یبوست نمیگیری من موقع رژیم با وجود خوردن اب ولرم زیاد چون غذام کم میشه یبوست گاهی میگیرم اب اب اب زیاد بخور

زینک ک اشتهارو بیشتر می‌کنه...دکتر رفتی برا رژیم یانه؟

سوال های مرتبط

مامان دخترکم👧 مامان دخترکم👧 ۲ سالگی