۸ پاسخ

من خودم از ۲۲.۲۳سالگی ب بعد صبونه خوردم
قبلش بدم میومد از صبونه

منم دخترم اصلا صبحونه نمیخوره

حالا اسمش چیه ب

من دیگه کتار اومدم با این که صبحونه دوست نداره با وجودی که خیلی دلم میخواست بخوره
دیگه چیزی درست نمیکنم یا حبوبات ک دارم برای ناهار میپزم یکم بهش میدم
یا کمشش مویز
یا انجیر
امروز مثلا ۵ ۶ تا زیتون خورده 😇

پسرمنم صبحونه نمیخوره من خودمم علاقه ای به صبحونه ندارم

این چیه ترکیباتش

اینارو‌هم خودت درست کردی؟

نمیخوره پسر منم

سوال های مرتبط