۱۱ پاسخ

منم 27هستش قند نداشتم دکتر برام سنو هدفمد لوله گوارش و کلیه نوشته

آره نوشته حداکثر نرماله یکم زیاده، منم مث توام 🥴

فیبروم منم دارم با هورمونای بارداری بزرگ میشه نه چیز دیگه بعد فارغ شدن هم کوچک میشه😐

من رفتم دکتر برام سونو انجام داد گفتم آب دور جنین یکم زیاده گفت فعلا آب زیاد نخور تا آزمایش گلوکز بدم چیزای شیرین هم کم میخوردم ک اونم فعلا قط کردم چند روزه رعایت کنم تا شنبه برم آزمایش بدم

نرماله که کی گفته زیاده

تا ۲۰نرماله

دفع پروتیین ندارین؟

18 دم مرزه و اصلا نگران نباش
والا من 25هست و خیلی زیاده
یکم قند رو رعایت کنی درست میشه مراقب باش زیاده روی هم نکنی که خیلی کم بشع
چون کم بودن آب بیشتر از زیاد بودن آب خطر داره

حداکثره ولی نرمال بیشتر از این بشه بده
میبخشید میگم فیبروم هم داری یکی ولی خداروشکر بزرگ نیست استراحت کن تحرک نداشته باش بزرگتر نشه

مصرف مایعات و کم کن هندونه هم نخور

نوشته نرماله کی میگه زیاده

سوال های مرتبط