سلام کسی بالشت بارداری گرفته؟ راضی هستید؟؟؟

۶ پاسخ

من شکل U گرفتم و خیلی بدردم نیاورده فقط با اون می‌تونم بخوابم ولی من برعکس میزارمش که زیر پام میاد بالا و زیر سرم هم بالشت خودمه

اره حتما حتما حتما بگیر اصلا بدون اون نمیتونم بخوابم یو شکل دی روحه بگیر

ارهه اصلا بدون بالشت دیگه نمیتونممم🫠❤️

بله عزیزم بالش u دی روحه خیلی خوبه

عالیه حتما بگیر بدون اون اصلا نمیتونم بخوابم

اره بالشتuشکل گرفتم
عالیه

سوال های مرتبط

مامان شاخ شمشاد🧿👑 مامان شاخ شمشاد🧿👑 هفته بیست‌وپنجم بارداری