من شکل U گرفتم و خیلی بدردم نیاورده فقط با اون میتونم بخوابم ولی من برعکس میزارمش که زیر پام میاد بالا و زیر سرم هم بالشت خودمه
اره حتما حتما حتما بگیر اصلا بدون اون نمیتونم بخوابم یو شکل دی روحه بگیر
ارهه اصلا بدون بالشت دیگه نمیتونممم🫠❤️
بله عزیزم بالش u دی روحه خیلی خوبه
عالیه حتما بگیر بدون اون اصلا نمیتونم بخوابم
اره بالشتuشکل گرفتم
عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.