مامانا
شربت نئوزینک‌ برای چیه؟

۳ پاسخ

برای اشتها ولی زیاد نباید مصرفه بشه میگن بلوغ زودرس میاد دوره دو سه ماهه داره

برای اشتها پوست و مو و تقویت سیستم ایمنی

افزایش اشتها عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جانان بانو مامان جانان بانو ۱۱ ماهگی
مامان رادمان👩🏻‍🍼👦🏻🩵 مامان رادمان👩🏻‍🍼👦🏻🩵 ۱ سالگی
مامان درسا جون 💖 مامان درسا جون 💖 ۹ ماهگی
مامان پارسا....پرهام مامان پارسا....پرهام ۱۰ ماهگی