۶ پاسخ

وای دلم هفته‌ی ۳۸ خوااااااست🤤🤤
استرس نداشته باش برو حالشو ببر🤣🤣

وای منم یه هفته موندهه 😮‍💨

طبیعی هستی یا سزارین

ایشالله بسلامتی زایمان کنی منم استرس دارم

پس چرا من دوس دارم زودتر برسه اون روز🫠🩷

من از الان استرس دارم🥺

سوال های مرتبط

مامان فندق خان🫧💛 مامان فندق خان🫧💛 ۶ ماهگی