سرماخوردن نوزاد دوماهه ، چیکارباید بکنم؟

۱ پاسخ

ب نوزاد چیزی نمیدن
فقط اگ بینیش گرفته اسپری یا قطره سدیم کلراید میدن و پوار کنی
دیگ دارو اینا نمیدن

سوال های مرتبط

مامان نازنین رقیه مامان نازنین رقیه ۹ ماهگی