حتما حساسیت داره
بیسکوئیت مادر فقط برا مواقع خیلی ضروری خوبه ن اینکه همیجوری بدی مثلا رفتی جایی یادت رفت غذاشو با خودت ببری یا نتونستی اونجا کهستی براش غذا درست کنی خوبه ک همون یبار بهش بدی شکمش سیر بشه
ممنوعه زیر یکسال برا چی میدی نگهدارنده و شکر داره
بیسکوییت مادر خاصیتی نداره
چرا میدی اصلا
معده بچه رو با چیزای مقوی پر کن نه این چیزای شرکتی آشغالی
به چه درد میخوره بسکوییت اخه ارزش غذایی نداره نده
چقد زود بهش دادی🤦🏻♀️
خب نده بیسکویت مادر خاصیتی نداره قند مصنوعی داره و فقط شکم پر کن الکیه برا بچه
حساسیت داره نده بهش
آخه زوده
حساسیت داره بزار یک سال به بعد بده الان خیلی زود دادی
خوب نیس نگهدارنده دارههه
مال منم میخوره بالا میاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.