۱ پاسخ

برای چی تو فرنی بچه شیرخشک میریزین،خب همون شیر وبهش بدین دیگه
فرنی با آرد برنج و کره بهش بده

سوال های مرتبط

مامان آرتین🤍 مامان آرتین🤍 ۱۴ ماهگی