از 30 بستم
۳۷بستم
من 36-37 بستم
الآنم آماده هس و من منتظر زایمان ولی خبری نیست😂
منم نبستم اخر هفته میخوام لباساشو بشورم و اتو کنم ب امید خدا هفته اینده میبندم
من از ۲۷بستم از ذوقم
منی که هنوز هیچخریدی نکردم🥲
من بستم
من۳۳ هفته بستم قبلشم همخ رو شستم ۳۴ هفته درد زایمانگرفتمک خداروشکر کنترل شد الانم درد دارم ایشالا دیگیکاردیبهشت ب دنیا بیاد
من هنوز نبستم
من چون سرکلاژم و سابقه زایمان زودرس دارم از 30 هفته بستم
من از 32 هفته میبندم ادم نمیدونه کی زایمان میکنه هر لحظه ممکنه
من میخوام این هفته لباساشو بشورم اماده کنم استرس دارم
من هنوز نبستم 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
37 هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.