۱۱ پاسخ

روانشناس بمن میگفت یه اسمی بذارید که متوجه بشه جای خصوصیش خیلی با ارزشه تو آینده ش بسیار موثره
مثلا میکفت بگو گل لاله ( بچه من دختره)

ما میگیم گیگیلی 😂

بیبی خخخ
خودشم پیپی داشتنی میگه بیبی دارم خخ

من به دختر بزرگم همون جای خصوصی گفتم هم سینشو هم پایین تنه

من به دخترام نانا یاد دادم 😂😂

من دخترم بش گفتم این اسمش گل‌ِ تا الان ک ۸سالشه😄میگیم گل.‌‌‌‌....پسرم بش میگم بلبل فعلا ک نمیدونه ولی از الان میگیم بلبل😄😄😄😄دنیامون گل و بلبله😆😆

جای خصوصی

خصوصی
باید بدونه ک اونجا خصوصیه و فقط مامان و نهاااایت بابا میتونن ببینن

من پسرام میگن دو دول 😅
به دخترم میگم نانازی🤭

من میگم ب جو جو اونم میگه جوجو

والا من اونقدر گفتم قوقو به قوقو دست نزن
هروقت پوشکشو عوض میکنم میگه قووووقووووو😅😅😅😅

سوال های مرتبط