روانشناس بمن میگفت یه اسمی بذارید که متوجه بشه جای خصوصیش خیلی با ارزشه تو آینده ش بسیار موثره
مثلا میکفت بگو گل لاله ( بچه من دختره)
ما میگیم گیگیلی 😂
بیبی خخخ
خودشم پیپی داشتنی میگه بیبی دارم خخ
من به دختر بزرگم همون جای خصوصی گفتم هم سینشو هم پایین تنه
من به دخترام نانا یاد دادم 😂😂
من دخترم بش گفتم این اسمش گلِ تا الان ک ۸سالشه😄میگیم گل.....پسرم بش میگم بلبل فعلا ک نمیدونه ولی از الان میگیم بلبل😄😄😄😄دنیامون گل و بلبله😆😆
جای خصوصی
خصوصی
باید بدونه ک اونجا خصوصیه و فقط مامان و نهاااایت بابا میتونن ببینن
من پسرام میگن دو دول 😅
به دخترم میگم نانازی🤭
من میگم ب جو جو اونم میگه جوجو
والا من اونقدر گفتم قوقو به قوقو دست نزن
هروقت پوشکشو عوض میکنم میگه قووووقووووو😅😅😅😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.