۳ پاسخ

من دولتی رفتم اتفاقا خیلیم خوب بود

من دولتی رفتم فقط بعضی پرستارا بد اخلاق هستن

من ک دولتی بودم اصلنم اذیتم نکردن

سوال های مرتبط