۲ پاسخ

این واکسن یک سال نیمی تا به هفته تقریباً بی اشتها میشن منم دخترم همینجوری بود چند تا مامان دیگه هم دیدم همینو گفتن بعد خوب میشه

شیر بادوم درست کن بریز تو شیشش تو خواب بهش بده

سوال های مرتبط