خانما درد زایمان برای پسر چطوریه ؟؟

۸ پاسخ

من هم دختر زایمان کردم هم پسر فرقی نداشتن فقت زایمان پسرم کم تر طول کشید چون دومی بود و به نظرم ربطی نداره به پسر یا دختر بودن

مال من مدت زمانش کوتاهتر بود شدتش خیلییییی زیاد

اصلا هیچ ربطی نداره فقز بدن خودته .مادرشوهرم میگفت خاهرشوهرم با ابنکه ۴۳۰۰بوده از دوتا داداشش راحتر بوده زایمانش گفت بچه اول چون سنش خیلی کم بوده بیش از حد اذیت شده ۱۴سالش بوده به بدن ربط داره
مامان خودمم سر زایمان من ک بچه اولم و داداشم ک اخره راحت بوده ولی خاهرم بچه وسط خیلی اذیت شده
نتیجه که اصلا ربطی ب دختر پسر نداره به شرایط بدن توی اون زایمان ربط دلره

من از چند نفر شنیدم درد پسر کمتره و زایمانشم راحت تره

راسته میگن درد پسره بدتره تا دختر نه

🥲🥲🥲🥲

از کمر شروع میشه

استراحت میده

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان پناه جون مامان پناه جون ۷ ماهگی
مائده مائده قصد بارداری
مامان امیر 🩵🐣 مامان امیر 🩵🐣 ۱ ماهگی
مامان ماهان ❤ محمد مامان ماهان ❤ محمد ۲ ماهگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۱۴ ماهگی
مامان 👶🏻🤍 مامان 👶🏻🤍 ۴ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۳ ماهگی