من هم دختر زایمان کردم هم پسر فرقی نداشتن فقت زایمان پسرم کم تر طول کشید چون دومی بود و به نظرم ربطی نداره به پسر یا دختر بودن
مال من مدت زمانش کوتاهتر بود شدتش خیلییییی زیاد
اصلا هیچ ربطی نداره فقز بدن خودته .مادرشوهرم میگفت خاهرشوهرم با ابنکه ۴۳۰۰بوده از دوتا داداشش راحتر بوده زایمانش گفت بچه اول چون سنش خیلی کم بوده بیش از حد اذیت شده ۱۴سالش بوده به بدن ربط داره
مامان خودمم سر زایمان من ک بچه اولم و داداشم ک اخره راحت بوده ولی خاهرم بچه وسط خیلی اذیت شده
نتیجه که اصلا ربطی ب دختر پسر نداره به شرایط بدن توی اون زایمان ربط دلره
من از چند نفر شنیدم درد پسر کمتره و زایمانشم راحت تره
راسته میگن درد پسره بدتره تا دختر نه
🥲🥲🥲🥲
از کمر شروع میشه
استراحت میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.