۶ پاسخ

متاسفانه منم بعضی اوقات اینجوری میکنم و دقت کردم روزایی ک دعواش میکنم بیشتر اذیت میکنه روزایی ک صبوری میکنم با محبت بهش توضیح میدم ب حرفم گوش میده حالا از بچه نباید انتظار داشت همیشه ب حرفمون گوش بده🤧

منم گاهی وقتا خیلی بی اعصاب میشم خیلی پسرم رو دعوا میکنم حتی میزنمش...ولی امتحان کردم هرچقدر باهاش مهربونی و برخورد خوب داشته باشم اونم آرومتره و کمتر اذیت میکنه

منم اینجوری شدم ازوقتی بچه دارشدم عصاب نمونده برام بعدش پشیمون میشم،قبلا هرمادری میدیدم بچشو دعوا میکنه میگفتم چقد بی فرهنگه خب چرا بچه اورده نمیورد الان خودم بدترشدم

هزیزم خیلی آسیب میبینه .محبت رو بچه ها خیلی بهتر جواب میده تا داد و فریاد

به این فکر کن که در آینده چقدر آسیب میبینه دیگه داد نمیزنی عزبزم
خودتا کنترل کن گلممممم
میدونم سخته
البته هممون کم میاریم عصبی میشیم گه گاهی هم داد میرنیم ولی این که هرروز بخواب به صورت مرتب داد بزنی و دعوا کنی بچه آسیب میبینه
بی اعتماد به نفس بار میاد

منم اونجوریم از عذاب وجدان دارم دیوونه میشم

سوال های مرتبط

مامان ▪︎آیهان▪︎ مامان ▪︎آیهان▪︎ ۳ سالگی