من دکتر رفتم فقط با قرص اوکی شدم
به خودت برس هم جسمی هم روحی
حالت که از درون خوب باشه آرامش پیدا میکنی
در درجه ی اول آزمایش بده احتمال زیاد کم خونی داری .من اینجور بودم و اینکه رو تحربه ی خودم افسردگی و اضطراب داشتم وقتی رفتم پیش روانپزشک و دارو داد خشم و عصبانیتم خیلی خیلی کم شد
حالا برای شما نمیدونم ولی مکمل عالیه مخصوصا زینک و قرص آهن
بگو من اگجا این بچه بودم
دوس داشتم پدر مادرم چطور رفتار کنن
من حتی چند باری زدمش
نه شدید ولی در حد تو کمر یا پوشکش یه بار گوشش گرفتم دیگه فهمیدم روانی ام خیلی عذاب وجدان گرفتم یعنی یه آدمی که خیلی ادعا می کنم خوبم آگاهم دیدم وقتی خیلی عصبی میشم دیگه اون آدم سابق نیستم قشنگ فهمیدم حیوون از من بهتره
زدم بی خیالی
کاریش ندارم
نفس عمیق می کشم از موقعیت فرار می کنم
بهش میگم دارم عصبی میشم میشه ازم دور شی میره بعد چند دقیقه میاد میگه درست شدی میاد پیشم
همه اش یادآوری می کنم که چقدر ممکنه روحیه ش لطمه بخوره
بدبختی اینه من دیر به دیر عصبی میشم اگه بشم وحشی میشم
منم عصبی شدم این دوتا بچه منو مریض کردن ... از زندگی سیر شدم به خدا
من دوره کنترل خشم والدن مرضیه اسماعیل پور شرکت کردم
خیلی خوبه
ویتامین بدنت کم شده
میگی پیشنهاد قرص ندیم اما وقتی ویتامین د بدن کم بشه یا اهن اینجوری داد میزنیم و کم حوصله میشیم خودم یه مدت اینجوری شده بودم قشنگ حس میکردم عادی نیست
قرص آهن و ماهی یدونه ویتامین د میخورم خیلی بهتر شدم
دز طول روز چند ساعت بده باباس نگه داره واسه خودت باش این کار خیلی بهتر از دلسوزی شوهرته برا پسرت
چشماتو ببند چهارتا نفس عمیق بکش توی هر موقعیتی بودی از اونجا دور شو برای چند ثانیه ذهنت یکم ارومتر میشه یه لیوان اب خنکم بخور
من امتحان کردم جوابه واقعا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.