ضربان قلب نی نی ۱۶۰ بود خوبه بنظرتون؟☺️

۷ پاسخ

مال من ۱۴۶ بود و پسر شد بچه م

منم ۱۶۵ بودم 😍 میگن ضربان بالا دخمله😍

از منم 165 بود ماشاالله

هفته چندم رفتی سنو تشکیل قلب قشنگم

بله عزیزم 🤍😍

از من ۱۷۳ بود نمیدونم خوبه یا نه

عالیه نینی منم 160 هست

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐥 مامان جوجه کوچولو🐥 هفته نوزدهم بارداری
مامان نی نی اوشولو مامان نی نی اوشولو ۲ ماهگی
مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 هفته نوزدهم بارداری
مامان 💙💙💙 مامان 💙💙💙 هفته یازدهم بارداری
مامان خداهرچی دادشکر مامان خداهرچی دادشکر هفته سی‌وچهارم بارداری