خانما پاهای پسرم همیشه سرده چیکار کنم جوراب بپوشونم

۴ پاسخ

اگ بیدار بود ک عب نداره
ولی اگ خاب بود روش یه چیز بنداز

این بخااطر متابولیسم بدنشون ھست۔بچہ منم ھمینطورہ۔ھمہ ے بچہ ھااا ھمینطورن۔۔۔
جورااب بکن پاش ولے نہ ھمیشہ۔۔۔
اگ فضاےخونہ گرم و معتدلہ جوراب نمےخواد۔۔۔
ک حس لامسہ ےپاے بچہ رشد کنہ❤️

ن جوراب همیشه پاش باشه خوب نیست یه چیزی بنداز

یه ملافه نازک رو پاهاش بزار
پاهای پسر منم همینه

سوال های مرتبط

مامان سید امیرحسین مامان سید امیرحسین ۱۰ ماهگی
مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی