عزیزم درخواستمو قبول کن
از پوشک شب چطور گرفتیش
منم یکسالگی پستونک یکماهی هس از شیشه گرفتمش برا این دوتا اذیت نکرد
مونده پوشک ک حالا خیلیییی زوده
منم خیلی با غذا خوردنش مشکل دارم فک میکردم از شیر بگیرم خوب میشه ولی نشد اون موقه لااقل شیر بود میگفتم غذا نخورده اونو میخوره
الان نمیدونم چ کنم
دختر من الان تو ۶ سال هست هنو تا خودم ندم بهش نمیاد دور غذا
عزیزم موتور چند خریدین
باید تا ۳ سالگی صبر کنی
هر ۶ ماه یک موفقیت داری😂😂
دقیقااا پسر منم اونجوری هس مثلا میخوره در حد چن قاشق بعدش الفرار
دوست عزیز این موتورشارژی هست؟پدال داره؟
وانیام غذا نمیخورد منم دیگه بهش ندادم سفره میانداختم میخوردیم جمع میکردم خودش دیگه بعد مدتی میگفت اصلن حتی تعارفم بهش نمیزدم
به زور گوشی و تلویزیون فوق العاده اشتباه هست
پسر من اگه خودم بزور غذا ندم بهش فکنم تا هلاک نشه چیزی نخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.