۲ پاسخ

فر ها با هم فرق می‌کنه من میگذارم ۱۸۰ درجه با ۴۵ دقیقه

اول مواد رو بگذار هم دما محیط بشه
دوم اول تخم مرغ خوب هم بزن تا پفکی بشه بعد شکر اضافه کن دوباره با هم زن بزن تا کرم رنگ بشه ،روغن و شیر اضافه کن، همه‌مخلط کن و موقع مخلوط کردن مواد خشک از لیسک یا قاشق استفاده کن
سوم مواد رو در یک جهت هم بزن دورانی
چهارم حتماً فر رو از قبل گرم کن
اینا مواردی که برای هر مدل کیکی باید رعایت بشه

سوال های مرتبط

مامان بوران مامان بوران ۱۰ ماهگی