۳ پاسخ

برو پیش متخصص الرژی. ازش تست میگیره و متوجه میشی ک ب چی الرژی داره. دیگه هم لازم نیست رژیم بگیری.

شیر خودت و میدی باید این رژیم و بگیری وگرنه خوب نمیشه

تصویر

باید دارو بدی و خودت رژیم بگیری رفلاکس داره

سوال های مرتبط