۳ پاسخ

من نان میدادم واسه وزن دهی گیگوز میدم خیلی خوبه هم واسه وزنش هم مزش دخترمن ک خیلی دوس داره

گیگوزخیلی خوبه دخترمن دوس داره

سوال منم هست

سوال های مرتبط