۳ پاسخ

من اینطوری گرفتم کنارشم یه بادکنک فویلی عدد یک بود

تصویر

من اینو تو گهواره دیدم بنظرم خیلی ساده و شیکه

تصویر

منم منم میخااااام😯😯😯😲

سوال های مرتبط

مامان کیان ☘️ کاوه☘️ مامان کیان ☘️ کاوه☘️ ۱۳ ماهگی
مامان فُؤاد🫀 مامان فُؤاد🫀 ۴ ماهگی