مامانا چجوری بچه رو از پوشک میگیرین؟

۳ پاسخ

پروسش چند روز طول میکشه رو باید بگم بچه با بچه فرق داره از یه تایمی به بعد خودشون متوجه میشن گرچه خطا میدن و شاید از بس خودشون رو نگهدارن یبوست بشن که باید بگم فقط صبوری باید کنی

دسشویی رو که روزای اول خودت باید از هر نیم ساعت شروع کنی ببری
معمولا لج میکنه و تنبلی میکنه که باید مدارا کنی با ترفند بازی ببریش سرویس

ببین باید پوشکش نکنی که بفهمی امادگی داره یانه یمقدار اذیت میشی ولی دیگه از پروسه پوشک راحت میشی
فقط قبلش پوشک شب تا صبحش هم چک کن اگه خشکه خیالت راحتتره برای گرفتن

سوال های مرتبط