۱۳ پاسخ

اون که از چایی درکی نداره....چایی واسه بچه اصلا مجاز نیس حداقل تا دوسال

نه عزیزم ندادم تا حالا
ولی نمیدونم این چایی چی داره تا لیوانو میبینه میخاد بگیره خیلی ولع بهش داره
من یه مقدار شیره خرما یا چهار شیره با آب ولرم قاطی میکنم رنگ چایی میشه میریزم شیشه میدم بهش که فک کنه چاییه 🤭😂

وا.معلومه که نمیدیم.ماهی ۶۰۰ قطره اهن خارجی میخریم که کم خون نشه بعد بهش چایی بدم بسوزه🫤

من دادم داشت جیغ میزد یک قطره چایی ریختم با استکان خودش دادم حالا بچه ی من اب نمیخوره ولی عاشق چاییه تا حالا هم ندادم بهش

عزیزم شما قطره اهن میدی بعد چایی بدی

نمی‌دادم میگفتم کمخونی میگیره
۷ ماهگی ک بردم ختنه بعد عملش دکتر گفت اول چای شیرین بده بعد شیر تا واکنشو ببینم
گفتم مگ بد نیس گفت نه
دیگ هفته ای یبار میدم

من نمیدم تا ی سالگی چه فایده داره کم خونی میاره خاصیتی ندارن که

چرا باید به بچه چند ماهه چایی بدیم قربونت

من تازه یک ماهه اونم خیلی مقدار کم و کمرنگ

من ک ندادم و نمیدم

ازکجا میدونی دوسداره وقتی ندادی

دختر من چای نیبنه دهنش اب میفته . ی دوبار واسش میکنم تو زیر استکان بش میدممم . یعنی عاشققق چای با آبه

من بهش میدم

سوال های مرتبط