۱۰ پاسخ

منم چون دوست داره و‌میخواد هرزگاهی در حد دو قاشق مربا خوری میدم با همون لیوان

چای که اصلا .گل گاو زبون میگن بده من هنوز ندادم

تا یکسالگی گفتن ندم بعد اونم خیلی کمرنگ
برای کلیه بده

ارزش غذایی اصلا نداره
من که نمیدم و نخواهم داد

آبجوش بده، دلیلی نداره چایی بخوره،همینجوریشم همه ی بچه ها کمبود آهن و کم خونی دارن

من جای چای سیب و به دم می کنم

پسر من اب خیلی کم میخوره بخاطر همین یکم چایی قاطی ابش میکنم میدم البته اکثرا صبحا

چرا باید چایی بدیم؟هم کم خون میشن هم بد خواب فایده ای نداره براشون

بنظرم چایی اصلا چیز خوبی نیست نمیدونم

بعضی روزا میدم از همون ۶ ماهگی دادم

سوال های مرتبط

مامان Araz❤ مامان Araz❤ هفته چهلم بارداری