برا همسرم یک بود واریکوسل داشت عمل کرد الا ۶۰شده اما خودم مشکل تنبلی دارم بخاطر همون باردارنمیشم
برو دکتر ارولوژیی سه ماه دارو میده خوب میشه ال کارنتین ال ارژنین و اسپریژن و ویتامین دی خوبه با سلنیوم غذاهم خیلی گرمی و تقویتی بده قلیون و سیگار و مشروب هم کلا باید ترک کنه
کلاس آ و ب ۱۹ هست
عزیزم من گروه دارم تو روبیکا واسه بارداری و اقدام خواستی ب آیدیم پیام بده تا لینکو برات میفرستم
@Nanaeii17
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.