دکتر ناصری بردم فوق العاده عالی بود
کلینیک آریان گفت 1و 700
درمانگاه حجتی گفت 750
جفتش هم دکتر ناصری،، من بردم همون درمانگاه حجتی
بهمن انجام دادم
من بردم درمانگاه آریان دکترخیلی خوبی بوداصلاخداروشکربچم اذیت نشدزیاذدستش سبک بودهمه راضی بودن ازش اصلابچه متوجه نمیشه وهیچ بچه ای گریه نکرد وقتی ختنه کردن قبل ازعیدبردم دوتومن بود
من تهران هستم دكتر براي بچه من قبلش پماد بي حسي زد بعد سوزن اصلا گريه نكرد و هيچي نفهميد
شماهم دكتري پيدا كنيد كه قبلش پيماد بي حسي بزنه تا حتي سوزن هم متوجه نشه
استامینوفن بهش بده قبلش من فقط اینو شنیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.