سلام دخترا..اسم آیلین خیلی قدیمی شده؟

۷ پاسخ

یذره اره
ولی من خیلی این اسمو دوس دارم💗
جدیدترش ماهلینه
همون معنی رو میده

بزار آنیدا به معنیی خالق عشق ،عشق مادر ،خالق زندگی،
من گذاشتم آنیدا
البته بین نلین وآنیدا مونده بودیم که آنیدا انتخاب شد

من میخوام بزارمش هایلین

نه خیلی قشنگه

اسم قشنگی ولی خب زیاد شده

الین هم قشنگه

بجای ایلین آوین بزار

سوال های مرتبط

بابای aylin بابای aylin ۴ ماهگی
مامان دخملی😍 مامان دخملی😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آیلین وتودلی💙 مامان آیلین وتودلی💙 هفته بیستم بارداری
مامان مهلا مامان مهلا ۹ ماهگی
مامان 🩷آیلین🩷 مامان 🩷آیلین🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آیلین وتودلی💙 مامان آیلین وتودلی💙 هفته بیستم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان نیلا🎀 مامان نیلا🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری